Skip to main content Skip to search

Adminisztrációs feladatok kezelése

HR adminisztrációs területen a szerződések kezelés, munkaszerződések – felmondások elkészítése a megadott sablonok alapján, bérszámfejtéssel egyeztetve. Táppénzes papírok kezelése, egyeztetése. Jelenléti ívek ellenőrzése (táppénzes papírokkal).

Projekt adminisztrációs területen, a projekttel kapcsolatos háttéranyagok kezelése, összerakása. Egyéb adminisztrációs tevékenységek ellátása.

                

Mikor van szükséged kiszervezett adminisztrációra, mik az előnyei?

  • Naprakész háttértudás bázisához jut a megrendelő. – magyarán készen kapja a tudást. Nem kell a betanítással foglalkoznia, vagy ha igen, akkor sem annyi ideig, mint egy újonnan belépő kollégával.
  • Egy – egy terület stabil, és biztonságos ellátását teszi lehetővé – a tevékenység elvégzésére kötelezettséget vállal a kiszervezett munkát elvégző vállalkozó.
  • Kérhetjük bármely időtartamra – lehet 1-2, 5-12 hónap, de akár heti 4-8 óra is, ha csak ennyire van szüksége a megrendelőnek.
  • Költséghatékony – akik a társasági adó hatálya alá tartoznak, nekik ez költségként elszámolható tétel, az adóalapot csökkenti.
  • Adminisztrációs terhet csökkenti – nincs beléptetés, kiléptetés, bérszámfejtés, táppénz, egyéb adminisztráció.